HTML

Leírás

Írásaink főként édesanyáknak szólnak. A mindennapokhoz szeretnénk gyakorlatias ötleteket adni, nagyrészt saját- és családunk EGÉSZségének megőrzéséről - több szempontból is megközelítve - egy kis kreativitással, és szívvel-lélekkel megspékelve. Részletek Rólunk/bemutatkozó.

logkredieszujbarna.jpg

Bejegyzések

Felhasználói feltételek

A krediesz.blog.hu használatával kijelented, hogy minden tekintetben elfogadod az alábbi feltételeket, függetlenül attól, hogy azokat ténylegesen elolvastad-e vagy sem.

A krediesz.blog.hu-n található tartalom a szerzők szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bárminemű – akár részleges – másolásához a szerzők előzetes írásbeli engedélye szükséges. A KreDieSz blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a krediesz.blog.hu-ra való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív webes linkkel hivatkozik a krediesz.blog.hu-ra.

A krediesz.hu pontos és hiteles információk közlésére törekszik, mindazonáltal a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal. Az oldalon található cikkek célja az egészségügyi ismeretek bővítése, de ezek nem helyettesítik szükség esetén az orvos vagy más szakember felkeresését. Az oldalakon közzétett információk tájékoztató jellegűek, ezért felhasználásuk esetén az oldal szerzőit, illetve üzemeltetőjét semmilyen felelősség nem terheli.

zselyke_190.jpg

zoldsalatablogra.jpg

salamonbannerblogra.jpg

edesterhem_190.jpg

borosa.jpg

hcsillabanner.jpg

style_kids_szakerto.jpg

DÁblog.jpg

Letölthető anyagok Bogyó és Babócás szülinapi partihoz

2014.07.01. 08:00 KreDieSz

Múlt héten ünnepeltük Levi Úr 2. szülinapját, amikor is Bogyó és Babócás bulival leptük meg az ünnepeltet. A receptek közül Pihe áfonyás sütijét és Babóca-Dorottya-és Ugri szendvicseit már múlt héten megismerhettétek. A mai napra a bulihoz tartozó, nyomtatható anyagokat gyűjtöttem ide egy csokorba.

Levimeghivo.jpg

 

Találtok itt meghívót és kis kártyákat. Utóbbiakat én 2 célra használtam: egyrészt étel jelölő kártyáknak, másrészt nevekkel ellátva műanyag pohárra ragasztva elkerülhető a melyik volt az én poharam problematikája. Ha nagyobb gyerkőcökről van szó, érdemes előtte kipuhatolni kinek melyik a kedvenc szereplője és annak megfelelően párosítani. A szövegeknél Jokerman betűtípust használtam, de ha nincs képszerkesztő programod, kézzel is nyugodtan ráírhatod. Sima A/4-es papírra nyomtattam őket. A poharakra áttetsző fóliával ragasztottam rá őket: így ha nem is örök életű, de azért valamelyeset vízálló és tartósabb eredményt sikerült elérni. Az ételkártyák elejét is leragasztottam a fóliával, hogy legyen egy kis tartása, a hátuljára pedig grillpálcát erősítettem, így szúrtam vagy ragasztottam a tálcákhoz/kancsókhoz. Így néztek ki:

20140624_172841.jpg

DSCN1952.JPG

A meghívó és a kártyák szép hátteres alapját a 7szindizajn ingyenesen letölthető anyagai között találtam, a Retro nyár freebie részeként. Ezúton is köszönet érte! :-)

És íme amit sikerült belőle kihozni. Ha tetszik, jobb klikkel le tudjátok tölteni őket.

A meghívó:

meghivo.jpg

 

A kártyák:

bogyoesbabocakartyak.jpg

bbkartyak.jpg

+1 ötlet: a kártyák egyszerű játékhoz sem rosszak: pl. hogy hívják ezt a szereplőt, milyen bogárka van a képen? :-) A kis Bogyó és Babóca funok biztos jól fognak szórakozni vele.

Mariann

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív játék egyéb totyogók baba-mama kölyökvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://krediesz.blog.hu/api/trackback/id/tr286458325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása