HTML

Leírás

Írásaink főként édesanyáknak szólnak. A mindennapokhoz szeretnénk gyakorlatias ötleteket adni, nagyrészt saját- és családunk EGÉSZségének megőrzéséről - több szempontból is megközelítve - egy kis kreativitással, és szívvel-lélekkel megspékelve. Részletek Rólunk/bemutatkozó.

logkredieszujbarna.jpg

Bejegyzések

Felhasználói feltételek

A krediesz.blog.hu használatával kijelented, hogy minden tekintetben elfogadod az alábbi feltételeket, függetlenül attól, hogy azokat ténylegesen elolvastad-e vagy sem.

A krediesz.blog.hu-n található tartalom a szerzők szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bárminemű – akár részleges – másolásához a szerzők előzetes írásbeli engedélye szükséges. A KreDieSz blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a krediesz.blog.hu-ra való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív webes linkkel hivatkozik a krediesz.blog.hu-ra.

A krediesz.hu pontos és hiteles információk közlésére törekszik, mindazonáltal a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal. Az oldalon található cikkek célja az egészségügyi ismeretek bővítése, de ezek nem helyettesítik szükség esetén az orvos vagy más szakember felkeresését. Az oldalakon közzétett információk tájékoztató jellegűek, ezért felhasználásuk esetén az oldal szerzőit, illetve üzemeltetőjét semmilyen felelősség nem terheli.

zselyke_190.jpg

zoldsalatablogra.jpg

salamonbannerblogra.jpg

edesterhem_190.jpg

borosa.jpg

hcsillabanner.jpg

style_kids_szakerto.jpg

DÁblog.jpg

Találj időt a sportolásra – 5 tipp, hogy ne az időhiány győzzön!

2014.08.27. 08:00 KreDieSz

„Nincs időm” – ugye te is számtalanszor hallottad már ezt a kifogást, ha szóba került a rendszeres mozgás? Ha te is úgy érzed, hogy elborítanak a feladatok, és sehogyan sem tudsz a programodba beleszuszakolni legalább heti 2-3 edzést, állj meg egy pillanatra, és gondold át a dolgot. A mai nap egy vendégposztot olvashattok nálunk, amelyben Csiki Judit, a Zöldsaláta blog szerzője mutat 5 tippet, hogyan találhatsz időt a mindennapi testmozgáshoz. Íme:edzes3.jpg

 

  1. Csináld azt, amit szeretsz! Ne ragadj le annál, hogy ha fogyni akarsz, akkor futnod kell, ha izmosodni, akkor súlyzóznod. Keresd meg azt a sportágat, amelyet képes vagy valóban szenvedéllyel űzni, hogy alig várd a következő edzés időpontját – így kisebb az esélye, hogy az első nehézségnél feladod. Persze az sem árt, ha ez a sport hozzáférhető a közeledben (ha a legközelebbi jégpálya 100 kilométerre van, nem a legjobb választás a korcsolyázás), de a fitnesz-DVD-k és az internetes edzőtermek korában sokkal bővebbek a lehetőségek, mint akár csak öt éve.
  2. Tekintsd prioritásnak! Amikor a következő heti programodat tervezed, írd be az edzések időpontját a naptárba, és ragaszkodj hozzá annyira, amennyire mondjuk a munkahelyi értekezletekhez ragaszkodnál. Elvégre ha az értekezlet befektetés az előmeneteledbe, az edzés ugyanilyen fontos befektetés – az egészségedbe. Persze, ha valamilyen abszolút vis maior jön közbe, módosíthatsz az időponton, de máris írd be a naptárba, mikor pótolod a kihagyott edzést.
  3. Kelj korábban! Ha nem vagy kifejezetten későn kelő típus, és nem leszel fizikailag rosszul a reggeli edzéstől, kelj egy órával korábban, és kezdd a napot a sportolással. A reggeli edzésnek több előnye is van: például a nap hátralevő részében nem stresszelsz amiatt, hogy lesz-e időd sportolni. De az is hasznos hozadéka a reggeli sportnak, hogy fizikailag és lelkileg is feltöltődsz energiával, jobban megy a munka, ráadásul az anyagcseréd is azonnal repülőrajtot vesz.
  4. Csinálj két dolgot egyszerre! Biztosan vannak a napi programodnak olyan részei, amikor szellemileg nem túl nagy kihívást jelentő tevékenységekkel pihensz. Ha van kedvenc szappanoperád, amelyet minden nap megnézel, ragaszkodj hozzá továbbra is – csak közben csinálj meg pár felülést, néhány súlyzós gyakorlatot, vagy ha megteheted, vegyél egy szobabiciklit. Ha sikerül kialakítani a jó értelemben vett pavlovi reflexet, a főcímzene hallatán nemsokára szinte automatikusan pattansz fel a biciklire, vagy heveredsz le a tornaszőnyegre, és máris megvan a napi fél óra mozgás.
  5. Legyen a sport családi program! A családot és a barátokat is nyugodtan bevonhatod a sportprogramodba, nekik sem fog rosszat tenni a mozgás. A gyerekekkel lehet biciklizni, kirándulni, tollasozni, vagy akár a kertben,a trambulinon ugrálni, de a barátnőiddel is összejöhetsz cukrászdai üldögélés helyett egy nagy sétára. Még a randidat is szervezheted sportosra – a közös sportolás a kapcsolatot is szilárdítja.

Szólj hozzá!

Címkék: mozgás testmozgás alakformálás baba-mama anyának

A bejegyzés trackback címe:

https://krediesz.blog.hu/api/trackback/id/tr956622111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.