HTML

Leírás

Írásaink főként édesanyáknak szólnak. A mindennapokhoz szeretnénk gyakorlatias ötleteket adni, nagyrészt saját- és családunk EGÉSZségének megőrzéséről - több szempontból is megközelítve - egy kis kreativitással, és szívvel-lélekkel megspékelve. Részletek Rólunk/bemutatkozó.

logkredieszujbarna.jpg

Bejegyzések

Felhasználói feltételek

A krediesz.blog.hu használatával kijelented, hogy minden tekintetben elfogadod az alábbi feltételeket, függetlenül attól, hogy azokat ténylegesen elolvastad-e vagy sem.

A krediesz.blog.hu-n található tartalom a szerzők szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bárminemű – akár részleges – másolásához a szerzők előzetes írásbeli engedélye szükséges. A KreDieSz blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a krediesz.blog.hu-ra való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív webes linkkel hivatkozik a krediesz.blog.hu-ra.

A krediesz.hu pontos és hiteles információk közlésére törekszik, mindazonáltal a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal. Az oldalon található cikkek célja az egészségügyi ismeretek bővítése, de ezek nem helyettesítik szükség esetén az orvos vagy más szakember felkeresését. Az oldalakon közzétett információk tájékoztató jellegűek, ezért felhasználásuk esetén az oldal szerzőit, illetve üzemeltetőjét semmilyen felelősség nem terheli.

zselyke_190.jpg

zoldsalatablogra.jpg

salamonbannerblogra.jpg

edesterhem_190.jpg

borosa.jpg

hcsillabanner.jpg

style_kids_szakerto.jpg

DÁblog.jpg

15 dolog,amiért érdemes elkezdeni a futást

2014.06.18. 08:00 KreDieSz

Heti 3-4 alkalmas 30 perces könnyű, közepes intenzitású futás az életkorhoz viszonyított maximális pulzus (maximális pulzus= 220-életkor) 60-65%-án rengeteg pozitív változást hoz magával mind a közérzetünket, mind az egészségünket illetőleg.  A mai napra összegyűjtöttem ebből 15-öt. Nyugodtan folytathatjátok a sort! :-) Íme az én érveim:

futaseszter.JPG

  1. Jókedv garantált
  2. Türelmesebb leszel a hétköznapokban
  3. Kitartást tanulsz
  4. Megismered a határaidat, esetleg át is léped őket
  5. Csökken a testsúly (helyes táplálkozás mellett)
  6. Kevesebb náthás megbetegedés
  7. Anyukáknak remek mozgás lehetőség babával együtt a babakocsis futás. A friss levegő a babádnak is jót tesz! Erről részletesen olvashattok a Babakocsisfutásról írásomban.
  8. Izmaid tónusosak lesznek
  9. Javul az életminőséged
  10. Növeled az élethosszodat
  11. Csökken az esélyed a csontritkulás kialakulására
  12. Jó hatást gyakorolsz a keringésedre, állóképességedre
  13. Csökkeni fog a koleszterin és triglicerid szinted
  14. A vérnyomásod 5-15 Hgmm-t fog csökkeni.
  15. A sportolói szív ugyan azt az ártalmat jobban viseli, mint egy nem sportolóé. Ez életmentő is lehet egyes esetekben

És sorolhatnám tovább ... de ha elindulsz, magad is tapasztalni fogod a futás pozitív hatásait!

Eszter

1 komment

Címkék: mozgás testmozgás alakformálás

A bejegyzés trackback címe:

https://krediesz.blog.hu/api/trackback/id/tr556309189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

formax 2014.08.13. 20:06:43

Amikor büszkén mondtam az orvosomnak, hogy rendszeresen futok, és ez remélem csökkenti a vérem koleszterin szintjét, azt mondta, hogy azt semmilyen módon nem befolyásolja, viszont minden más dologra valóban hasznos. Nem tudom, így van - e, most már 4 éve futok, teniszezem rendszeresen, nagyon sokat jelent, de a koleszterin csökkentőt is szedem.