HTML

Leírás

Írásaink főként édesanyáknak szólnak. A mindennapokhoz szeretnénk gyakorlatias ötleteket adni, nagyrészt saját- és családunk EGÉSZségének megőrzéséről - több szempontból is megközelítve - egy kis kreativitással, és szívvel-lélekkel megspékelve. Részletek Rólunk/bemutatkozó.

logkredieszujbarna.jpg

Bejegyzések

Felhasználói feltételek

A krediesz.blog.hu használatával kijelented, hogy minden tekintetben elfogadod az alábbi feltételeket, függetlenül attól, hogy azokat ténylegesen elolvastad-e vagy sem.

A krediesz.blog.hu-n található tartalom a szerzők szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bárminemű – akár részleges – másolásához a szerzők előzetes írásbeli engedélye szükséges. A KreDieSz blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a krediesz.blog.hu-ra való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív webes linkkel hivatkozik a krediesz.blog.hu-ra.

A krediesz.hu pontos és hiteles információk közlésére törekszik, mindazonáltal a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal. Az oldalon található cikkek célja az egészségügyi ismeretek bővítése, de ezek nem helyettesítik szükség esetén az orvos vagy más szakember felkeresését. Az oldalakon közzétett információk tájékoztató jellegűek, ezért felhasználásuk esetén az oldal szerzőit, illetve üzemeltetőjét semmilyen felelősség nem terheli.

zselyke_190.jpg

zoldsalatablogra.jpg

salamonbannerblogra.jpg

edesterhem_190.jpg

borosa.jpg

hcsillabanner.jpg

style_kids_szakerto.jpg

DÁblog.jpg

7+1 ötlet a téli vitaminpótlásra

2013.01.03. 21:40 KreDieSz

csipkebogyotea_.jpgMegfelelő táplálkozással sokat tehetünk egészségünk megőrzésének érdekében a téli hónapokban is. Összegyűjtöttünk pár gyakorlatias táplálkozási tanácsot ennek megvalósításához:

  1. Készítsünk minél gyakrabban friss zöldségekből készült ételeket. Célszerű mindig a szezonális fajtákat választani. A téli hónapokban ilyen például a sárgarépa, cékla, zeller, retek, káposztafélék, hagymák. Részletes táblázatot és leírást a téli idény növényeinkről itt találsz.
  2. Érdemes megismerkednünk a biocsírákkal. Napi pár perc ráfordítással 3-4 nap alatt vitamindús növényeket csíráztathatunk otthon, ami az egyik legolcsóbb és minőségileg is remek megoldás a téli hónapokban (is) a vitamin és ásványi anyag bevitel fedezésére. A kész csírák szendvicshez, salátákhoz kitűnően használhatóak. A csíráztatás pontos mikéntjét a Mi fán terem a csíra? írásunkból megismerheted.
  3. C-vitamin bevitel növeléséhez jótékony hatású lehet egy csésze csipkebogyó tea.
  4. A teák ízesítéséhez használjunk friss citromot és mézet. Ezeket csak akkor adjuk hozzá az italhoz, miután kihűlt, mert a túl magas hőmérséklet károsítja a vitamintartalmat.
  5. Natúr (nem sózott/pörkölt) olajos magvak, diófélék rendszeres fogyasztásával a szervezet B- és E-vitaminokhoz, értékes telítetlen zsírsavakhoz jut. Naponta 1-1 marékkal fogyasszunk belőlük: müzliben, salátában vagy magában.
  6. A teljes kiőrlésű, korpás pékáruk nem csak rosttartalmuk miatt, de magas vitamin és ásványi anyag tartalmuknál fogva is jobb választás a fehér, finomított fajták helyett.  Ezekhez mindig igyunk kellő mennyiségű folyadékot.
  7. Fogyasszunk natúr (vagy kevés édesítéssel készült) zöldség és gyümölcsleveket, turmix italokat. 

+1 : Ha nem tudsz elég figyelmet fordítani a táplálkozásra, segítsd a szervezetedet étrend kiegészítőkkel.  Célszerű a leinformálható fajtákat választani.

 

Ha tetszettek a fent olvasottak, látogass el weboldalunkra, vagy csatlakozz FB csoportunkhoz, ahol minden nap friss írásokkal és ajánlókkal várunk

 

Mariann

 

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás tél egészséges táplálkozás immunerősítés alkalmak

A bejegyzés trackback címe:

https://krediesz.blog.hu/api/trackback/id/tr24996856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.