HTML

Leírás

Írásaink főként édesanyáknak szólnak. A mindennapokhoz szeretnénk gyakorlatias ötleteket adni, nagyrészt saját- és családunk EGÉSZségének megőrzéséről - több szempontból is megközelítve - egy kis kreativitással, és szívvel-lélekkel megspékelve. Részletek Rólunk/bemutatkozó.

logkredieszujbarna.jpg

Bejegyzések

Felhasználói feltételek

A krediesz.blog.hu használatával kijelented, hogy minden tekintetben elfogadod az alábbi feltételeket, függetlenül attól, hogy azokat ténylegesen elolvastad-e vagy sem.

A krediesz.blog.hu-n található tartalom a szerzők szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogi védelem alatt állnak (1999. évi LXXVI. tv. alapján). Azok bárminemű – akár részleges – másolásához a szerzők előzetes írásbeli engedélye szükséges. A KreDieSz blogról cikkeket, információkat átvenni csak a forrásra, a krediesz.blog.hu-ra való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti információt, és egyértelműen, aktív webes linkkel hivatkozik a krediesz.blog.hu-ra.

A krediesz.hu pontos és hiteles információk közlésére törekszik, mindazonáltal a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal. Az oldalon található cikkek célja az egészségügyi ismeretek bővítése, de ezek nem helyettesítik szükség esetén az orvos vagy más szakember felkeresését. Az oldalakon közzétett információk tájékoztató jellegűek, ezért felhasználásuk esetén az oldal szerzőit, illetve üzemeltetőjét semmilyen felelősség nem terheli.

zselyke_190.jpg

zoldsalatablogra.jpg

salamonbannerblogra.jpg

edesterhem_190.jpg

borosa.jpg

hcsillabanner.jpg

style_kids_szakerto.jpg

DÁblog.jpg

A blog elkövetőiről

2014.08.28. 08:00 KreDieSz

Írásaink főként édesanyáknak szólnak. A mindennapokhoz szeretnénk gyakorlatias ötleteket adni, nagyrészt saját- és családunk EGÉSZségének megőrzéséről - több szempontból is megközelítve - egy kis kreativitással, és szívvel-lélekkel megspékelve. Egyik fő témánk a táplálkozás, de legalább ilyen fontos szerep jut az EGÉSZség szempontjából további lényeges tényezőknek, mint a testmozgás, a babák-kisgyerekek számára lényeges mindennapi kérdések megtárgyalása, az egészségmegőrzés, a testmozgás, lelki egészségünk, a kreatív és játékos ötletek a mindennapokra. Jelenleg négyen írjuk, szerkesztjük az itt található írásokat. Bemutatkozó sorainkat itt találod:

csoport_1.jpg

Kiss-Dalmadi Mariann - dietetikus, a krediesz főszerkesztője és megálmodója

"Az én fejemből pattant ki annó a Krediesz ötlete, melyet eredetileg egy dietetikai blognak indítottuk egy kolleganőmmel, Ködbaum Zsanettel 2012.12.31-én a krediesz.blog.hu-n. Azóta sok változás történt már a krediesz háza táján, például megszületett a saját weboldalunk, valamint a témáink is velünk együtt alakulnak. Jelenleg a dietetika kissé háttérbe szorult, és inkább a kreatív és a család vonal, amiben gyakrabban jelennek meg írások.

Rólam: Dietetikusi diplomámat 2008-ban szereztem a Pécsi Tudomány Egyetem Egészségügyi Főiskolai Karán. Azóta a Veszprém Megyei Kórházban dolgozom dietetikusként. Az elmúlt 3 évet itthon töltöttem kisfiammal, Leventével, aki most ősszel kezdte az óvódát. Az idei évben tovább bővül a családunk, novemberre várható kislányunk megszületése. :-)

A világ úgymond holisztikus szemlélete a zsigereimben van.  Nagyon korán elkezdtek foglalkoztatni az emberi lélek rejtelmei és ez irányú szenvedélyem azóta is lankadatlan. Folyamatosan hajt a kíváncsiság és a tudásvágy. Az egészség és életmód témája mellett az utóbbi időben előtérbe került az életembe a különböző kreatív technikák kipróbálása is, mint például a mandalafestés, valamint a scrapbook technikák - ezen belül is főként a digitális scrapbook vonal.

Az írás is régi szenvedélyem. A cikkek témájában igyekszem mindig olyat választani, amiben van saját tapasztalatom, illetve hiteles információkkal rendelkezem. Mivel most a kisfiam mellett elsősorban anyuka vagyok, így szívesen választok babás, kisgyermekes témákat. A szoptatás támogatása például eléggé a szívügyemmé vált.

Ezen a képen csapatunk oszlopos tagjával, Levi Úrral láthattok  :-)"

ml.jpg

 

További szerzők az oldalon:

Ambachné Hunyadi Rita - védőnő, IBCLC szoptatási tanácsadó

"Védőnői diplomámat 2010-ben szereztem a Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Karán. Pályakezdő védőnőként szembesültem azzal a ténnyel, hogy a főiskolán tanultak kevésnek bizonyulnak ahhoz, hogy szoptatási kérdésekben maximálisan segíteni tudjak. Ez persze a tapasztalatlanságnak is betudható, de sok utánaolvasás és régóta pályán lévő kolléganőkkel történő konzultációk után körvonalazódott, hogy a szoptatás noha magától értetődő és természetes dolog, de nagyon sok kérdést felvet. Számos probléma van, amiről a főiskolai tankönyvek említést sem tesznek.

Ezért belevágtam a Semmelweis Egyetem Latációs Szaktanácsadói vizsgára felkészítő szakába, így 2012-ben átvehettem a nemzetlözileg is elismert Laktációs Szaktanácsadói oklevelemet. A képzés rengeteget formált a szemléletemen, nem csak a szoptatás, de a gyermeknevelés terén is. Ráébresztettek arra, hogy a kötődő, ösztönből fakadó nevelésnél nincs könnyebb, természetesebb, és nem utolsó sorban, a gyermekeknek is ez a legjobb. Előadásaikat komoly kutatásokkal is alátámasztva kizárólag bizonyított tényekre alapozzák. Írásaimmal szeretnék erről a szemléletről minél több információt átnyújtani Nektek, hogy dönteni tudjatok a gyermekeitekkel kapcsolatos legfontosabb kérdésekben.

A természetes gyógymódok és a holisztikus egészség szemlélet meghatározó a magánéletemben és a szakmámban is, így több tanfolyamot is elvégeztem a Homeopátiával és a Schüssler sókkal kapcsolatban, valamint 2010-ben Babamasszázs oktatói vizsgát is tettem.

A hordozás kérdése sokakban kétes érzést kelt. Régebben azoknak a táborába tartoztam, akik a színes kendőkben magukra tekert gyerekes anyukákat csodabogaraknak tekintették, akik kicsit a hippis, alteros vonalat követik, és hozzám ez nem állt annyira közel. Azonban úgy hozta az élet, hogy egyre több családban találkoztam a hordozás mindenféle formjával, és kezdtem belátni, ez nem egy divatirányzat, hanem egy olyan dolog, ami jelentősen megkönnyíti a szülők életét, és nem utolsó sorban a gyerek(ek)nek is jó. Egyre többet találkoztam az igénnyel, hogy megtanítsak egy-egy egyszerűbb kötést a szülőknek, így elhatároztam magam, és elvégeztem a ClauWi hordozó iskola alap tanfolyamát, így 2014-től hordozási tanácsadó is lettem.

A kötődő nevelés, így a szoptatás támogatása is szívügyemmé vált. Írásaimban szeretném elétek tárni, hogy az első néhány év milyen fontos a későbbi életére tekintve. A bizalmat, és a nyitottságot a világ felé kizárólag a válaszkész gondoskodással lehet beléjük ültetni. Ebben a szemléletben olvashatjátok az írásaimat."  rita2.jpg

Béni-Samu Eszter - gyógytornász, diplomás ápoló

"Béni-Samu Eszter vagyok, 3 kisgyerek anyukája. Gyógytornász és diplomás ápoló végzettséggel rendelkezem. Mindkét területen dolgoztam az elmúlt években. Veszprémben élek,  két évig gyed-en voltam az ikreimmel, majd 2014 szeptemberétől a Veszprém megyei kórház gyógytornászaként tevékenykedem. Bízom benne, hogy a betegségek, sérülések kezelése mellett a megelőzés irányába is tudok majd nyitni. A blogolás remek megoldás arra, hogy a megelőzés fontosságát sokakkal megismertessem. A tőlem érkező írások is ezeket a területeket érintik." Eszter

BSE.JPG

 

Csonkáné Nikolett (Netti) - grafikus, dekoratőr

"Csonkáné Nikolett vagyok, de kicsit több mint 3 éve egyszerűen csak Anya. :-) Kislányom, Léna születése óta még inkább törekszem a példamutatásra, a zöld nevelésre, a környezet tudatosságra, az egészséges táplálkozásra. Érdekelnek az alternatív gyógymódok, a gyerekek természetes szelíd fejlesztési módszerei, a játékos tanulás, a kézműveskedés.
Szeretek alkotni, létrehozni valami újat, akár régiből.  Szeretek lakberendezni, fotózni (ételt, gyerkőcöt, valami szépet, rusztikusat, érdekeset, bármit). Az iskolai évek alatt is inkább a kreatív vonalat követtem. Tanultam rajzolni, tervezni, varrni, belekóstoltam a tipográfiába, megszerettem a grafikát, a kirakatrendezést és a dekorálást, volt szerencsém virágkötőnél és esküvő-rendezvényszervezőnél is kipróbálnom magam. Az utóbbi években grafikusként és dekoratőrként dolgoztam.
Az eddig megszerzett tudást és tapasztalatot most a gyerekek irányába szeretném fordítani és egyrészt Nekik alkotni, másrészt Velük. Lánykám szerintem kíváló trénerem és partnerem lesz ebben.  Többek közt kreatív ötletekről fogok Nektek beszámolni, némi Tipegőknek szánt finomság mellett és persze a felnőttek ízlelőbimbóiról sem fogok megfeledkezni. "
Netti

 

nikiek2.jpg

 

Az írásaink ihletésében gyermekeink sokat segítenek. Íme az öt fő-fő szakértő és tanácsadó:-)azotmentor.jpg

A hónapok során velünk dolgoztak még és sok hasznos írást köszönet nekik:

Ködbaum Zsanett - dietetikus

Török Petra - testnevelő, edző, babamasszázs oktató

Fodor Eszter - újságíró

Szólj hozzá!

Címkék: blog rólunk bemutatkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://krediesz.blog.hu/api/trackback/id/tr916637171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása